Nenechte si ujít novinky z E-Bezpečí a přihlaste si odběr našeho newsletteru.

Pracovní listy pro podporu mediální výchovy
30. 10. 2025

Vyzkoušejte naše nové pracovní a přehledové listy k mediální výchově.

Číst dál...

Kamil Kopecký v Dobrém ránu z Ostravy (ČT2)
27. 10. 2025

Kamil Kopecký dnes představil v ranním vysílání České televize několik klíčových témat spojených s rizikovým chováním na internetu. Více zde.

Číst dál...

Pracovní listy projektu CEDMO2
25. 10. 2025

Stáhněte si sadu našich pracovních listů z projektu CEDMO2. 

Číst dál...


Home feed-image

Přečteno jinde










































Podpořte nás

Podpořte naše aktivity a pomozte dětem a dospělým v nouzi. Již 15 let pomáháme dětem a dospělým řešit jejich problémy na internetu. Zapojte se i vy! Každá pomoc se počítá! Stačí kliknout na tlačítko DONATE.

Přihlásit odběr novinek


alegorie cernochVolební strany se v blížících se volbách soustředí na svou hlavní misi: Přesvědčit co nejvíce voličů, aby jim dali svůj hlas. Politici se proto uchylují k různým metodám a taktikám, které mají za cíl ovlivnit veřejné mínění. Známe případy, kdy si kandidáti nakupovali přízeň voličů neobvyklými způsoby, například dárky ve formě kynutého pečiva plněného džemem, podzim toho roku je však méně sladký. Je ve znamení zastrašujících proklamací, vyvolávání silných emocí a s tím spojenými otázkami o etice takových kampaní. Na billboardech, v médiích i na sociálních sítích se častěji než dříve setkáváme s negativními kampaněmi plnými agrese či dezinformací. Volič je nucen být nejen čtenářsky gramotný, ale také připravený analyzovat skryté významy a neetická jednání v poselstvích, která na něj z reklam útočí.

rizikaai.pngV těchto dnech vychází nová elektronická publikace Rizika spojená s umělou inteligencí, kterou pro vás připravil tým E-Bezpečí z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ve spolupráci s Univerzitou Karlovou a hubem CEDMO a která se věnuje velmi důležité a aktuální problematice potenciálních a reálných rizik spojených s umělou inteligencí (AI).

 

Jak citovat tento text:
KOPECKÝ, Kamil. Podvodná reklama na přípravky proti parazitům opět na Novinky.cz. E-Bezpečí, roč. 4 (2019), č. 1, s. 1-4. ISSN 2571-1679. Dostupné z: https://www.e-bezpeci.cz/index.php?view=article&id=1400

 

Výsledky projektu E-Bezpečí (2012-2024)

panel
235000 +
proškolených žáků ZŠ a SŠ
panel
90000 +
proškolených dospělých
panel
8000 +
podpořených obětí kyberkriminality
panel
300 +
vzdělávacích akcí ročně
panel
7800 +
odhalených případů kyberkriminality
panel
160000 +
unikátních návštěvníků webu ročně

Ocenění projektu E-Bezpečí

pohar
KYBER Cena 2023
(1. místo)
pohar
Nejlepší projekt prevence kriminality na místní úrovni 2023
(1. místo)
pohar
Evropská cena prevence kriminality 2015
(1. místo)

Partneři a spolupracující instituce

 

Generální partner projektu E-Bezpečí

logo o2

Další partneři a spolupracující instituce

 logo nadaceo2logo googlelogo msmtlogo mvcrlogo olomouclogo olomouckykrajlogo ostravalogo hoaxlogo policielogo rozhlaslogo linkabezpecilogo microsoft bwlogo czniclogo nukiblogo podanerucelogo googleovachamp_logo.png logo eset

 

Nenechte si ujít novinky z E-Bezpečí a přihlaste si odběr našeho newsletteru.

E-BEZPEČÍ: AI CHATBOT
xAhoj, jsem chatovací robot projektu E-Bezpečí a mohu ti pomoci zodpovědět základní otázky a vyřešit tvé problémy. Zvol si z nabídky, nebo svůj dotaz napiš přímo do chatu.