fbpx

Home Přečteno jinde Placení influenceři v Německu musejí příspěvky na síti označit jako reklamu

Remove

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Berlín - Influenceři, kteří v Německu za propagaci zboží na sociálních sítích dostávají od výrobců zaplaceno, musejí své příspěvky jasně označovat jako reklamu. Rozhodl o tom dnes německý nejvyšší soud. Ten posuzoval případy tří influencerů ze sociální sítě Instagram, která patří americké společnosti Facebook. Více zde.

Projekt E-Bezpečí je vítězným projektem národního kola Evropské ceny prevence kriminality.

pohar

Partneři a spolupracující instituce

 

Generální partner projektu E-Bezpečí

logo o2

Další partneři a spolupracující instituce

 logo nadaceo2logo googlelogo msmtlogo mvcrlogo olomouclogo olomouckykrajlogo ostravalogo avastlogo hoaxlogo policielogo proglaslogo rozhlaslogo aukrologo linkabezpecilogo bsologo csoblogo pcentrumlogo microsoft bwlogo czniclogo nukiblogo podanerucelogo googleovachamp_logo.png