fbpx

Home Přečteno jinde S babičkou neprobírejte politiku, raději podvodné reklamy. Jak řešit dezinformace mezi generacemi

Remove

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Jen polovina mladých Čechů mluví pravidelně o dezinformacích se staršími příbuznými, konkrétně častěji než jednou za dva měsíce. Vyplývá to z průzkumu agentury STEM pro organizaci Transitions, který má http://xn--hldacpes-d2ad.org/ k dispozici. „Netlačte na ně, nenuťte jim svůj pohled na svět, ať nemají pocit, že jim znovu někdo říká, co si mají myslet. To už zažili,“ shrnují téma seniorů a dezinformací experti.Více zde.

Projekt E-Bezpečí je vítězným projektem národního kola Evropské ceny prevence kriminality.

pohar

Partneři a spolupracující insitutuce

 

Generální partner projektu E-Bezpečí

logo o2

Další partneři a spolupracující instituce

 logo nadaceo2logo googlelogo msmtlogo mvcrlogo olomouclogo olomouckykrajlogo ostravalogo avastlogo hoaxlogo policielogo proglaslogo rozhlaslogo aukrologo linkabezpecilogo bsologo csoblogo pcentrumlogo microsoft bwlogo czniclogo nukiblogo podanerucelogo google/p>