Remove
Závislost si většina z nás spojuje spíše s alkoholem, cigaretami a klasickými drogami. Jen málokdo si dokáže přiznat, že by snad právě on (či jeho dítě) mohl být „závislý na internetu“. „Závislost na internetu“ představuje v současné společnosti velký problém právě u dětí a dospívajících, kteří jsou internetem obklopeni již od raného dětství.
K rizikům hraní MMORPG a zejména hry World of Warcraft (WoW) byla napsána celá řada odborných i populárně naučných textů, často je zmiňována jeho rizikovost ve vztahu k závislosti a závislostnímu chování, cituje se též vliv na psychiku a lidskou agresi. Aby však bylo možné na fenomén WoW nahlížet komplexně, je nutné zmínit i některá pozitivna, která zjevně hraní WoW má. Proto se v následujícím textu pokusím shrnout pozitivní vlivy WoW na jeho hráče. Cílem tohoto textu však také není ignorovat negativa, která s sebou hraní WoW přináší.
Fenomén svlékacích aplikací - počet případů roste, obrana je obtížná
Neviditelný útok: Homoglyfy a homografy jako zbraně kyberzločinců
Digiday #20 - AI pod kontrolou
Andrej Babiš se stal symbolem online podvodných investic, mnoho z nich zneužívá jeho podobu
ICQ končí: Konec jedné éry internetové komunikace
Logo žáby neoznačuje hmyz v potravinách, jde o hoax
Digitální wellbeing: Co to je a proč je důležitý?
AI a dezinformace: Jak umělá inteligence zasahuje do olympijských her v Paříži